مفهوم سربرگ وظایف:
در سربرگ وظایف تمامی وظایف پروژه نمایش داده میشود.
امکان ایجاد وظیفه از داخل سربرگ وظایف پروژه
در سربرگ وظایف پروژه از طریق اعمال دکمه مشخص شده در تصویر امکان ایجاد وظیفه را خواهید داشت.
انواع حالات نمایش وظایف:
امکان انتخاب حالتهای مختلف جهت نمایش وجود دارد، حالتهایی مانند:
کارهای انجام نشده
کارهای من، کارهای دیگران
بدون انجام دهنده
کارهای انجام شده
کارهای دارای تاخیر
کارهای دارای زمان
کارهای بدون زمان
نمایش کلیه فایلهای پیوست شده به وظایف در یک پروژه:
چنانچه به فایل های پروژه به صورت تجمیعی نیاز دارید، تمامی فایلهای پیوست شده از مسیر وظایف پروژه>> مشاهده فایلها به صورت متمرکز و یکجا برای دسترسی سریعتر و راحتتر در سربرگ وظایف پروژه گنجانده شده است.
فیلتر:
امکان فیلترهای مختلف برای نمایش وظایف در این قسمت فراهم است.
جستجوی متن
فرد ایجاد کننده
مسئول انجام
وضعیت انجام (انجام نشده، انجام شده)
برچسبها
لیست بورد
مرتبسازی:
در این قسمت امکان مرتبسازی لیست وظایف براساس انتخابهای زیر ممکن است.
پیشفرض
آخرین تغییرات
زمان ایجاد
چاپ نتایج:
پس از اعمال فیلترهای لازم با زدن این کلید یک جدول خروجی از لیست وظایف دریافت خواهید کرد. (امکان انتخاب محتوای جدول و انتقال به نرم افزارهای دیگر مانند اکسل نیز وجود دارد)
وظایف دارای تاخیر:
وظایفی که از زمان انجام و یا مهلت انجام آنها بیشتر از ۲۴ ساعت گذشته و تکمیل نشدهاند.
وظایف جاری:
وظایفی که برای انجام آنها بازه زمانی یا مهلت انجام تعیین شده است.
وظایف بدون زمان:
وظایفی که بدون زمان تعریف شدهاند.
وظایف آینده:
وظایفی که زمان انجام آنها هنوز فرا نرسیده است.
با کلیک بر روی این قسمت، لینک این راهنما برای شما کپی میشود.