سلام👋
این ششمین ویدیوی آموزشی میزیتو هست و در این ویدیو به بخش نامهها خواهیم پرداخت.
✅۱- نامهها چه کاربردی دارد؟
ارتباطات آن هم از نوع رسمی در بسیاری از سازمانها مسئلهای بسیار مهم و تاثیرگذار است. نامه امکان پیادهسازی فرآیند را در اختیار شما قرار میدهد. فرآيند درخواست مرخصی، درخواست خرید، تمامی مواردی که برای پیگیری نیاز به زمان طولانی دارد و افراد مختلفی را در سازمان درگیر میکند، در بخش نامهها قابل پیاده سازی است.
✅۲- قابلیتهای بخش نامهها چیست؟
🔸ارسال نامه به یک یا چند نفر
میتوانید هنگام ایجاد نامه، یک یا چند نفر را به عنوان دریافت کننده انتخاب کنید تا همه از نامه مطلع شوند.
🔸پاراف، ارجاع و پاسخ در نامه
نامههای دریافتی را پاراف کنید، پاسخ دهید و به فرد دیگری ارجاع دهید.
🔸پیوست فایل در وظیفه
فایلهای لازم را به نامه پیوست کنید و همراه نامه برای گیرندگان ارسال کنید.
🔸پیوست وظیفه به نامه
ذیل هر نامه یک وظیفه برای یادآوری موارد مهم برای فرد مورد نظر تعریف کنید تا بهترین پاسخ را دریافت کنید.
🔸اتصال نامه به پرونده مشتری
اگر نامهای برای مشتری دارید و یا نامهای از مشتری دریافت کردید، آن را مستقیما به پرونده مشتری وصل کنید تا نیاز به جستجوی اضافه نداشته باشید.
🔸امکان برچسبگذاری روی نامه
برای دستهبندی صحیح از نامهها به آنها برچسب مناسب بزنید تا براساس همان برچسب هم قابلیت فیلتر داشته باشند.
🔸امکان شمارهگذاری و دبیرخانه
نامههای ورودی و خروجی را شمارهگذاری کنید.
🔸مشاهده جزئیات اطلاعات باز شدن نامه
جزئیات بازشدن نامهها بسیار مهم است. با کلیک و بررسی نامه، متوجه زمان دقیق باز شدن توسط گیرنده خواهید شد.
🔸صندوق ورودی، خروجی و آرشیو نامه
تمامی نامهها در قسمتهای خود برای بررسی راحتتر قرار میگیرند. صندوق ورودی، خروجی و آرشیو
✅قسمتهای مختلف بخش نامه
صندوق ورودی: نامههای دریافتی خود را اینجا ببینید
صندوق خروجی: نامههای صادره خود را اینجا ببینید
پاراف: پارافهای نامههای را مشاهده کنید.
نامههای ثبتی وارده: نامههای ورودی که شماره خوردهاند (نسخه سازمانی)
نامههای ثبتی صادره: نامههای خروجی که شماره خوردهاند (نسخه سازمانی)
برچسبها: نمایش نامهها بر اساس فیلتر
آرشیو: نامههای که آرشیو شدهاند اینجاست
ایجاد نامه: ایجاد نامه جدید اینجاست
فیلتر نمایش نامه
نمایش نامه در بخش نامهها
با کلیک بر روی این قسمت، لینک این راهنما برای شما کپی میشود.