راهنمای میزیتو فیلم‌های آموزشی میزیتو ویدیوی میزیتو - پرونده مشتریان
ویدیوی میزیتو - پرونده مشتریان
 

 

سلام 👋


این پنجمین ویدیوی آموزشی میزیتو هست و در این ویدیو به بخش پرونده مشتریان خواهیم پرداخت.


✅۱-    پرونده مشتریان چه کاربردی دارد؟
تعداد زیادی مشتری دارید که نیاز به پیگیری دارند؛ برای هر مشتری یک پرونده پویا ایجاد کنید و تمام موارد مربوط به مشتری را در آن قرار دهید. تمامی فایل‌ها، گزارشات، اسناد و هر آن‌چه لازم است از مشتری پیگیری شود.

 

✅۲-    قابلیت‌های بخش پرونده مشتریان چیست؟
🔸ایجاد پرونده پویا برای هر مشتری

هر مشتری یک پرونده منحصر بفرد با اعضای خود دارد تا به شکل دقیق مورد پیگیری قرار گیرد.


🔸ثبت گزارشات تماس مشتری

تمامی سوابق تماس با مشتریان را ثبت کنید تا جزئیات تمامی مذاکرات با مشتری برای شما ثبت و نگهداری شود.


🔸قابلیت ثبت فرصت و سرنخ فروش

هر مشتری یک سرنخ فروش و فرصت درآمد است. با ثبت فرصت‌های فروش مشتریان خود را دقیق‌تر زیر نظر بگیرید.


🔸قابلیت چت و گفتگو در رابطه با مشتری

در پرونده با تیم خود برای ادامه روند پیگری هم‌کفری کنید تا به بهترین نتایج دست یابید.

 
🔸ثبت اسناد مالی

اسناد مالی مربوط به مشتری را برای همیشه در پرونده او ثبت و نگهداری کنید.

 
🔸نمودار مانیتورینگ مالی

براساس اسناد ثبت شده نمودارهای مالی را مشاهده و بررسی کنید تا از روند پیشرفته مالی خود اطلاع دقیق داشته باشید.


🔸پیش‌بینی در آمدهای احتمالی

براساس فرصت‌های فروش ثبت شده درآمدهای احتمالی ماه‌های آینده خود را ببینید و براساس آن تصمیمات بهتری بگیرید.


🔸قابلیت تعریف وظایف پیگیری برای مشتری

هر مشتری نیاز به پیگیری‌های خاص خود را دارد. براساس هر مشتری وظایف دقیق با زمان‌بندی مناسب تعریف کنید تا هر مشتری به صورت ویژه پیگیری شود.


🔸ثبت صورتجلسه در پرونده مشتری

هر زمان در رابطه با مشتری و یا با خود مشتری جلسه دارید، آن را به صورت صورتجلسه ثبت کنید تا بدانید دقیقا در رابطه با این مشتری چه گذشته است.


🔸برچسب‌گذاری مراحل پیگیری مشتری

مشتری از زمان اولین تماس در مسیر پیگیری قرار می‌گیرد. مسیر پیگیری می‌تواند مراحل مختلفی داشته باشد. مراحل پیگیری را از طریق برچسب‌ها مشخص کنید تا هر لحظه دقیقا بدانید مشتری شما در کدام مرحله از مراحل پیگیری است.


🔸دریافت خروجی از لیست پرونده مشتریان

هر زمان احساس نیاز کردید از فیلترها استفاده کنید و لیست مشتریان مورد نظر خود را خروجی بگیرید.


🔸اتصال وظایف پیگیری یک مشتری به یک پروژه

برای هر مشتری علاوه بر پرونده، یک پروژه هم ایجاد کنید و وظایف مربوط به مشتری را به پروژه مورد نظر متصل کنید.


✅قسمت‌های مختلف بخش پرونده مشتریان

 

 

 نمایش همه پرونده مشتریان

 فیلتر و نمایش براساس برچسب

 مانیتورینگ فروش (نسخه سازمانی) 

 مانیتورینگ مالی (نسخه سازمانی)

 فیلتر بر اساس بخشی از نام مشتری

 ثبت اطلاعات مشتری جدید

 فیلترهای نمایش پرونده مشتریان و دریافت خروجی

 نمایش پرونده مشتری در لیست مشتریان

 نمایش برچسب‌های یک مشتری در لیست پرونده مشتریان

ویدیوی میزیتو - وظایف

ویدیوی میزیتو - نامه

لینک این راهنما کپی شد!