ویدیوی میزیتو - پروژه
 

 

سلام 👋
این سومین ویدیوی آموزشی میزیتو هست و در این ویدیو به بخش پروژه خواهیم پرداخت.


✅۱- بخش پروژه چه کاربردی دارد؟
امور یک تیم یا شرکت مجموعه‌ای از وظایف است که هر کس در زمان خود باید به آن رسیدگی کند مانند کاری که باید انجام شود، پولی که باید پرداخت شود، یادآوری که لازم است و ...
هر نوع فعالیت فردی و تیمی می‌تواند یک پروژه باشد. شرکت در یک نمایشگاه، طراحی یک محصول جدید، فرآیند خرید یک کالا یا مواد اولیه و... همه نمونه‌هایی از یک پروژه هستند.
هر تیم می‌تواند به صورت همزمان چند پروژه داشته باشد و هر پروژه هم منحصر به یک موضوع و اعضای خود. حالا شما تیم‌هایی دارید که در قالب پروژه‌های مختلف در بخش‌های مختلف با هم همکاری مشترک دارند.


۲- امکانات یک پروژه چیست؟
🔸گفتگو در پروژه:

در هر پروژه امکان گفتگو در رابطه با این پروژه در گروه پروژه فراهم است. تمامی اطلاعات لازم را با اعضای پروژه در میان بگذارید.
از این فراتر، در پرو‌‌ژه جلسه آنلاین برگزار کنید تا همه در یک زمان به صورت مجازی همراه شما باشند. 


🔸بورد وظایف در پروژه:
تعداد وظایف شما در یک پروژه زیاد است و نیاز به مرتب شدن ‌‌آن‌ها دارید، از ستون‌بندی در بورد استفاده کنید. هر ستون را به یک عضو تیم، یک واحد از تیم و یا حالت دلخواه اختصاص دهید و سپس وظایف هر ستون را زیر آن قرار دهید تا بهترین حالت نمایش بصری از وضعیت وظایف پروژه را داشته باشید.


🔸تقویم وظایف پروژه:
زمانبندی صحیح مهم‌ترین عامل موفقیت یک پروژه است. تمامی وظایف پروژه را روی تقویم ببینید تا از تداخل زمانی وظایف جلوگیری کنید و بهترین نتایج را بگیرید.


🔸گانت چارت پروژه:
سیر زمانی پروژه به شما دید صحیحی از آینده پروژه خواهد داد. از گانت چارت برای فازبندی و تقسیم دقیق وظایف روی خط سیر زمانی پروژه استفاده کنید و بهترین حالت ممکن را کشف کنید.


🔸گروه‌بندی پروژه:
به عنوان مدیر در پروژه‌های مختلفی عضو هستید. پروژه‌های خود را گروه‌بندی (مثال گروه مالی، گروه بازرگانی و...) کنید تا با انتخاب یک گروه پروژه، فقط همان گروه برای شما نمایش داده شود.


🔸مانیتورینگ پروژه:
مدیر فرصت بررسی جزئیات یک پروژه را ندارد. بهترین حالت برای مدیر، بررسی نمودارهای وضعیت پیشرفت پروژه‌ها هستند. مانیتورینگ پروژه‌ها این امکان را به مدیر پروژه می‌دهد تا وضعیت پروژه‌های تحت نظارت خود را به راحتی بررسی و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کند.

 

✅۳-  در بخش پروژه چه داریم؟

 

 

 عنوان پروژه

 دسترسی به تنظیمات پروژه

 جلسه آنلاین (نسخه سازمانی)

 نمودارهای پروژه

* نمودار خطی وضعیت کلی پروژه

* نمودار دایره‌ای کارهای من ( کلیه وظایف محول شده به من)

* نمودار دایره‌ای کارهای دیگران (کلیه وظایف ایجاد شده برای دیگران)

 گروه پروژه

 وظایف پروژه

 بورد پروژه

 تقویم پروژه

 دکمه دوم تنظیمات پروژه

ویدیوی میزیتو - گفتگو

ویدیوی میزیتو - وظایف

لینک این راهنما کپی شد!