ویدیوی میزیتو - گفتگو
 

سلام 👋


این دومین ویدیوی آموزشی میزیتو هست و در این ویدیو به بخش گفتگو خواهیم پرداخت.


✅۱-    بخش گفتگو به چه دردی می‌خورد؟
ارتباط راحت و به موقع با همکاران همیشه مهم است. همکاری تیمی نیاز به ارتباطی دقیق و پایدار دارد تا بهترین نتایج حاصل شود. از طرف دیگر سوابق ارتباطات با همکاران نیز باید ثبت و در دسترس باشد. میزیتو در بخش گفتگو امکان چت و گفتگوی آنلاین را با همکاران فراهم می‌کند. می‌توانید یک چت دو نفره داشته باشید، یک گروه گفتگوی چند نفره ایجاد کنید و یا از یک کانال برای ارسال پیام‌های خود استفاده کنید.


🔸جلسه آنلاین
امکان جذاب دیگر در بخش گفتگو، جلسه آنلاین است که می‌توانید بوسیله آن جلسات تصویری با همکاران خود داشته باشید.

 

۲-    در بخش گفتگو چه داریم؟

 

 

 دسترسی به بخش گفتگو از منو سمت راست

 سربرگ‌های بخش گفتگو (همه گفتگوها - گروه و کانال گفتگو - گفتگوی شخصی)

 فضای گفتگو آنلاین


۳-    حالا به چند سوال پاسخ دهیم:
🔸امکان حذف گفتگو وجود دارد؟

میزیتو یک نرم افزار سازمانی است و فضای آن با یک شبکه اجتماعی عادی متفاوت است. در یک نرم افزار سازمانی همکاران براساس بازخورد و پیام‌های همکاران خود اقدام سازمانی انجام می‌دهند، وظیفه‌ای را پیگیری می‌کنند، با مشتری در تعامل هستند، فعالیت‌های مالی انجام می دهند و...
پس امکان حذف پیام در میزیتو به عنوان یک شبکه اجتماعی سازمانی قواعد و شرایط خاص خود را دارد. پیام یک گفتگو که از طرف یک کاربر عادی ارسال شود فقط تا زمان دیده‌نشدن قابلیت حذف یا ویرایش دارد. بعد از دیده‌شدن دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد چون بنا بر دلایل عنوان شده ممکن است همکار شما براساس پیام شما اقدامی را آغاز کرده باشد.


🔸تنها حالت امکان حذف پیام پس از دیده شدن
این مورد فقط توسط مدیر میزکار امکان دارد. مدیر میزکار در بخش‌هایی از گفتگو که دسترسی دارد امکان حذف پیام‌ها به صورت تک به تک را خواهد داشت.

 

🔸فقط امکان ارسال متن وجود دارد؟
در بخش گفتگو علاوه بر ارسال متن هر نوع فایل دیگری هم امکان بارگذاری دارد.

 

🔸با چه کسانی در میزکار می‌شود گفتگو کرد؟
شما با تمامی کاربران عادی می‌توانید چت شخصی داشته باشید. همچنین در تمامی کانال‌ها و گروه‌های گفتگویی که عضو هستید هم می‌توانید پیام رد و بدل کنید.
  

ویدیوی میزیتو - محیط میزکار

ویدیوی میزیتو - پروژه

لینک این راهنما کپی شد!