جزئیات پرونده مشتری - قسمت دوم
پس از کلیک بر روی پرونده یک مشتری جزئیات پرونده مشتری نمایش داده میشود.
پرونده مشتری دو بخش اصلی دارد.
بخش دوم: گروه پرونده مشتری
قسمتی که در میتوان در آن در رابطه با مشتری گفتگو کرد، اطلاعات به اشتراک گذاشت، ایجاد وظیفه کرد، گزارش تماس تلفنی ثبت کرد و...
نام مشتری - تعداد اعضای عضو پرونده و تعداد اعضای آنلاین
فیلتر پیامهای گروه (بر اساس متن، فعالیت اعضاء، گزارش تماس، وظایف، صورتجلسه، تصاویر، فیلم و فایل)
تنظیمات گروه
فضای گفتگو
فضای نوشتن و شروع گفتگو در گروه گفتگو
اضافه کردن ایموجی به متن
ثبت گزارش تماس ورودی یا خروجی
ایجاد وظیفه پیگیری
ثبت صورتجلسه
اضافه کردن فایل
مقاله قبلی
جزئیات پرونده مشتری - قسمت اول
مقاله بعدی
فیلتر مشتریان