مانیتورینگ پرونده مشتریان
آشنایی
بخش مانیتورینگ پرونده مشتریان قابلیت فیلتر و گزارش وضعیت پرونده مشتریان بر اساس فیلترهای داشتن برچسب و یا نداشتن برچسب، قابل مشاهده برای فرد یا عدم مشاهده، و همچنین ایجاد شده توسط چه کسی و بر اساس تاریخ ایجاد جستجو نموده و نتایج مورد نظر را چاپ نمایید.
نکته برای اضافه شدن مانیتورینگ به منوهای نرمافزار، در قسمت تنظیمات میزکار / مجوزها / دسترسی به این منو را برای خود ایجاد کنید. |
فیلترها
پس از جستجو بر اساس فیلترهای مورد نظر، پروندههای نتیجه جستجو در بخش پایین صفحه و زیر باکس جستجو نمایش داده میشود.
نکته با کلیک بر روی عبارت چاپ، نتایج یک جدول به شما نمایش داده میشود که امکان انتخاب و کپی این محتوا در برنامه هایی مانند excel ،word و نرمافزارهای مشابه وجود دارد. |
با کلیک بر روی این قسمت، لینک این راهنما برای شما کپی میشود.
لینک این راهنما کپی شد!