آشنایی با پرونده مشتریان
نکته: | این قسمت فقط برای افرادی فعال است که مدیر یا مدیران میزِکار، دسترسی پرونده مشتریان به آنها داده باشند. |
دسترسی به پرونده مشتریان دو مرحله دارد.
مراحل اول: ایجاد دسترسی برای افراد در تنظیمات میزکار / مجوزها
مرحله دوم: اضافه کردن عضو یا اعضاء به پرونده مشتری جهت مشاهده اطلاعات پرونده
در بخش پرونده مشتریان امکان ورود اطلاعات مشتریان و نیز گفتوگو در مورد آنها با همکاران وجود دارد. همچنین امکان دستهبندی مشتریان با برچسب گذاری و ایجاد پیگیریهای مختلف از جمله تلفنی برای مشتریان مختلف وجود دارد.
مقاله قبلی
حذف و آرشیو یادداشت
مقاله بعدی
بخشهای پرونده مشتریان