راهنمای میزیتو محیط میزکار تنظیمات میزکار
تنظیمات میزکار

مفهوم تنظیمات:

قسمت تنظیمات، امکان مدیریت و تنظیم دسترسی‌ها در قسمت‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

گزینه تنظیمات فقط برای مالک (فردی که میزِکار را ساخته) و یا افراد با سطح دسترسی مدیر، فعال است.

 

 

 

 دسترسی به تنظیمات میزکار با کلیک بر روی آیکون  فراهم خواهد شد.

 

در نسخه موبایل با کلیک بر روی عکس پروفایل گزینه های مختلف از جمله تنظیمات میزکار نمایان خواهد شد.

 

با کلیک بر روی نام میزِکارتان در نوار بالا و فشردن دکمه تنظیمات، به صفحه تنظیمات وارد می‌شوید که دارای ۶ بخش است؛


 

 بخش اول: عمومی

اطلاعات کلی و عمومی میزکار

  امکان تغییر نام تیم یا شرکت (میزِکار)

 اطلاعات و جزپیات طرح فعلی شما

  حذف میزکار (مخصوص میزکارهای رایگان)

 فضای مصرفی میزِکارتان و نیز فضای کل قابل مصرف

 

 

 

بخش دوم: اعضا

این قسمت نشان‌دهنده افرادی است که دعوت شما را برای ورود به میزِکارتان پذیرفته‌اند و عضو شده‌اند. در این بخش شما امکان تعیین سطح دسترسی افراد و نیز حذف آنان را دارید.

 نام و عکس پروفایل هر کدام از اعضا

 شماره تلفن همراه اعضا که با آن در میزیتو ثبت نام کرده اند

 سمت افراد در میزکار که امکان تغییر از عضو عادی به مدیر و بالعکس را دارد.

 امکان حذف فرد از میزکار

 

مستندات افراد حذف شده در میزکار باقی خواهد ماند و فقط دسترسی این افراد از میزکار حذف خواهد شد.

 

 مشاهده وضعیت تعداد کاربر فعال و ظرفیت باقیمانده پلن مورد استفاده شما

 


 

بخش سوم:دعوت عضو جدید

 در این بخش امکان دعوت عضو جدید (با استفاده از شماره همراه)، لغو دعوت افرادی که هنوز عضو نشده‌اند و ارسال مجدد دعوت‌نامه برای افراد عضو نشده وجود دارد.

 

لغو درخواست: اگر میخواهید دعوتنامه خود را برای کاربر جدید لغو کنید.

ارسال مجدد: اگر میخواهید دوباره دعوتنامه خود را برای فرد ارسال کنید.

 

 کاربر در حال دعوت. کاربری که هنوز دعوتنامه شما را برای ورود به میزکار تایید نکرده بدین صورت نمایش داده خواهد شد.

 دعوت کاربر عادی

دعوت کاربر مهمان

 

نوع کاربران:

کاربر عضو: اعضای عادی دسترسی به تنظیمات میزِکار را نخواهند داشت.

کاربر مدیر: مدیران دسترسی به تنظیمات این میزِکار را دارند. همچنین در صفحه داشبورد وضعیت کلیه پروژه‌ها را می‌توانند مشاهده کنند.

کاربر مهمان: کاربران مهمان فقط می‌توانند با افراد مجازی که در قسمت مجوزها تعیین کرده‌اید ارتباط داشته باشند. کاربران مهمان محدودیت‌های زیادی دارند، از جمله اینکه گروه گفتگو نمی‌توانند ایجاد کنند.

 

 با کلیک بر روی هر عنوان صفحه ای باز و برای دعوت کاربر جدید میتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

بخش چهارم: عضای حذف شده

 این بخش شامل لیست اعضایی است که از سیستم حذف شده‌اند که امکان بازگرداندن مجدد آن‌ها نیز از طریق دکمه بازگشت مجدد وجود دارد.

 

 

 نام کابر حذف شده

 شماره موبایل کاربر حذف شده

 بازگرداندن کاربر حذف شده به میزکار

 

 

مستندات افراد حذف شده در میزکار باقی خواهد ماند و فقط دسترسی این افراد از میزکار حذف خواهد شد.

 

بخش پنجم: مالی

اطلاعات مالی پلن فعلی شما و پلن های قابل ارتقاء قابل مشاهده است.

 

 

 توضیح مختصری از امکانات نسخه سازمانی میزیتو

 کلید کشویی انتخاب بین پلن تجاری و سازمانی

 نمایشگر طرح فعلی شما. در این قسمت مشاهده زمان باقی‌مانده طرح میسر است.

 طرح های قابل ارتقاء برای شما. با کلیک بر روی گزینه ارتقاء در پلن انتخابی به صفحه دریافت فاکتور و پرداخت هدایت خواهید شد.

 

مالی - مراحل پرداخت و فعال سازی میزکار:


مرحله اول صدور فاکتور

با کلیک بر روی گزینه ارتقا فاکتور صادر و نمایش داده خواهد شد.




 

 

در صورتیکه که هنوز از طرح قبلی شما زمان باقیمانده و یا قصد ارتقاء به پلن بالاتری را دارید سیستم به صورت خودکار میزان تفاوات پلن ها را محاسبه و فاکتور صادر خواهد شد

 

مرحله دوم انتخاب رو پرداخت

 پرداخت وجه از طریق کارت به کارت

 پرداخت به روش آنلاین

 

در صورتیکه پرداخت کارت به کارت را انتخاب کردید باید با مراجعه مجدد به صفحه مالی فیش واریزی را در آپلود و منتظر تایید تیم مالی میزیتو بمانید

 

 

 محل آپلود فایل فیش واریزی

میزکار شما ارتقاء یافت

 

بخش ششم: مجوز‌ها

دسترسی افراد به قسمت‌های مختلف میزکار مدیریت می‌شود.

 

 

 دسترسی امکانات پیشرفته گفتگو

 دسترسی به مانیتورینگ

 دسترسی مشاهده کارتابل وظایف همکاران

 

 

 دسترسی به منو پرونده مشتریان

 اعضایی که می‌توانند فرصت فروش ثبت کنند

 اعضایی که ‌میتوانند سند مالی ثبت کنند

 دسترسی به مانیتورینگ فرصت‌های فروش

 دسترسی به مانیتورینگ اسناد مالی

 دسترسی به پرینت پرونده مشتریان

 

 

 اعضایی که فعالیت آن ‌ها مخفی خواهد گردید

 دسترسی به دبیرخانه (ثبت شماره نامه وارده و صادره)

 دسترسی به کاربر مهمان

 اصلاح دسترسی پرونده مشتریان (مخصوص مالک میزکار)

 اصلاح دسترسی به پروژه‌ها (مخصوص مالک میزکار)

 

 

محیط میزکار

ایجاد میزکار