نکته: | گزینه تنظیمات فقط برای فردی که میزِکار را ساخته و یا افراد با سطح دسترسی مدیر، فعال است. |
با کلیک بر روی نام میزِکارتان در نوار بالا و فشردن دکمه تنظیمات، به صفحه تنظیمات وارد میشوید که دارای ۶ بخش است؛
- عمومی:
- امکان تغییر نام تیم یا شرکت (میزِکار) در این قسمت با نوشتن نام جدید در کادر مشخص شده و فشردن دکمه اعمال تغییر نام، فراهم شده است.
- در این قسمت در بخش فضای میزِکار امکان مشاهده فضای مصرفی میزِکارتان و نیز فضای کل قابل مصرف را دارید.
- همچنین از طریق دو دکمه انتخاب طرح جهت خرید و ارتقاء فضای ذخیرهسازی امکان مشاهده طرحهای موجود برای ارتقای طرح فعلی وجود دارد.
اعضا: این قسمت نشاندهنده افرادی است که دعوت شما را برای ورود به میزِکارتان پذیرفتهاند و در واقع عضو آن شدهاند. در این بخش شما امکان تعیین سطح دسترسی افراد و نیز حذف آنان را دارید.
-
دعوت عضو جدید:
-
- در این بخش امکان دعوت عضو جدید (با استفاده از شماره همراه)، لغو دعوت افرادی که هنوز عضو نشدهاند و ارسال مجدد دعوتنامه برای افراد عضو نشده وجود دارد.
- همچنین در این بخش حداکثر تعداد افرادی که در طرح فعلی شما قابل دعوت هستند نمایان است و امکان ارتقاء طرح، در این قسمت نیز برای شما فراهم شده است.
- اعضای حذف شده: این بخش شامل لیست اعضایی است که از سیستم حذف شدهاند که امکان بازگرداندن مجدد آنها نیز از طریق دکمه بازگشت مجدد وجود دارد.
- مالی:
- در این قسمت مشاهده فضای مصرف شده، تعداد اعضا و نیز زمان باقیمانده طرح میسر است.
- همچنین طرحهای قابل انتخاب و شرایط آنها نیز در این قسمت گنجانده شدهاند که میتوانید با انتخاب هر کدام و کلیک بر روی دکمه ارتقاء به درگاه بانکی ارجاع داده شوید و پس از پرداخت، شاهد ارتقای طرح خود باشید.
- مجوزها:
- تعریف اعضایی که به امکانات پیشرفته گفتوگوها، مانیتورینگ تیم، پرونده مشتریان و پرینت از لیست پرونده مشتریان دسترسی دارند.
- امکان اصلاح دسترسی پرونده مشتریان و دستهبندی کارها از طریق دکمههای تعیین شده و بازگشت دسترسی به مالکین میزِکار.
فضای میزکار
ایجاد میزکار