عنوان پروژه
دسترسی به تنظیمات پروژه
جلسه آنلاین (نسخه سازمانی)
نمودارهای پروژه
* نمودار خطی وضعیت کلی پروژه
* نمودار دایرهای کارهای من ( کلیه وظایف محول شده به من)
* نمودار دایرهای کارهای دیگران (کلیه وظایف ایجاد شده برای دیگران)
گروه پروژه
وظایف پروژه
بورد پروژه
تقویم پروژه
دکمه دوم تنظیمات پروژه
تنظیمات پروژه ساده: (نسخه پایه و تجاری)
.در بخش تنظیمات پروژه امکان اضافه نمودن عضو جدید، نوتیفیکیشن، آرشیو پروژه و تنظیمات پیشرفته (ویژه نسخه سازمانی) دسترسی خواهید داشت. همچنین در قسمت پایین تنظیمات قابلیت تغییر سمت اعضا به مدیر نیز وجود دارد
عنوان پروژه
تغییر نام پروژه
تغییر رنگ پروژه
تغییر تصویر پروژه
افزودن عضو جدید
فعال با غیر فعال بودن نوتیفیکیشن
آرشیو پروژه
نکته: |
در میزیتو مفهومی بنام حذف پروژه وجود ندارد. در حقیقت هر پروژه، یک سند در شرکت و یا سازمان است به همین دلیل در میزیتو صرفا امکان آرشیو پروژه، آن هم در صورت تکمیل تمامی وظایف اعضای پروژه وجود دارد. در صورت حذف یک پروژه امکان بازگرداندن پروژه فقط برای صاحب میزکار وجود خواهد داشت. |
تغییر پروژه به پروژه پیشرفته (نسخه سازمانی)
امکان حذف یا ارتقاء عضو عادی به مدیر پروژه
نمایش وضعیت ایجاد کننده پروژه
تنظیمات پروژه پیشرفته: ( نسخه سازمانی)
در تنظیمات پروژه (نسخه سازمانی)، دکمه تنظیمات پروژه پیشرفته برای شما نمایش داده خواهد شد. با تغییر این کلید، گزینه تنظیمات پیشرفته نمایان خواهد شد.
دسترسی به تنظیمات پروژه پیشرفته
قسمتهایی که قابلیت تنظیمات در این بخش را دارند:
فقط افراد زیر میتوانند در این پروژه وظیفه ایجاد کنند (مدیران پروژه):
در این بخش شما قادر خواهید بود دسترسی برای ایجاد وظیفه را محدود به افراد منتخب خود نمایید. بدیهی است که افرادی که در این بخش اضافه نگردند قادر به ایجاد وظیفه نخواهند بود.
وظایف فقط برای مدیران قابل ویرایش و اصلاح باشند:
در این قسمت میتوانید مشخص نمایید که امکان ویرایش و اصلاح وظایف صرفا توسط میدران انجام شود و یا اعضا هم قادر به ویرایش باشند.
تمامی اعضا مجاز هستند در این پروژه وظیفه ایجاد کنند:
اگر میخواهید بدون محدودیت همه اعضا بتوانند در این پروژه وظیفه ایجاد کنند این تیک را بزنید.
وظایف پس از انجام فقط با تایید مدیر پروژه از بورد حذف شوند:
در حالت عادی وظایف به محض تکمیل از بورد پروژه حذف خواهند شد اما با زدن این تیک، وظایف پس از تکمیل هم در بورد باقی میمانند و با زدن ضربدر گوشه وظیفه از بورد حذف خواهند شد. این قابلیت برای زمانی که وظایف نیاز به تایید مدیر پروژه دارند مورد استفاده است.
تمدید زمان انجام وظایف توسط کاربران:
در پروژه معمولی افراد قادر خواهند بود زمان انجام وظیفه را تعویق و به زمان دیگری موکول نمایند اما در این قسمت و در پروژه پیشرفته میتوان این امکان را محدود کرد و امکان تعویق و تغییر زمان انجام کار را از اعضای میزکار گرفت.
تعیین مهلت انجام وظیفه:
آیا نیاز است غیر از زمان یادآوری وظیفه، مهلت انجام وظیفه هم مشخص شود. از این گزینه استفاده کنید تا بر روی وظایف مهلت انجام هم قابل تنظیم باشد.
وظایف دارای وزن باشند:
وزن وظیفه در حقیقت مفهومی عددی است که به وظیفه الصاق میگردد. برای توضیح بیشتر مراجعه نمایید به وزن وظیفه در بخش وظایف
ماژولها
با کلیک روی این تنظیم دو ماژول زیر نمایش داده خواهد شد.
گانت چارت:
فعالسازی یا غیر فعال کردن گانت چارت اینجا انجام میشود. برای آشنایی با مفهوم گانت چارت به اینجا مراجعه کنید.
ثبت صورتجلسات به صورت پیشرفته:
این گزینه غیر فعال باشد: در این حالت صورتجلسه به صورت عادی ایجاد میگردد
این گزینه فعال باشد: در این حالت صورتجلسه به صورت پیشرفته ایجاد میگردد. برای توضیحات صورتجلسه پیشرفته مراجعه نمایید به آموزش صورتجلسه
تایید تنظیمات انجام شده
ایجاد پروژه جدید
بخشهای پروژه - گروه پروژه