راهنمای میزیتو پروژه معرفی بخش‌های یک پروژه
معرفی بخش‌های یک پروژه

۱- تنظیمات پروژه:

برای دسترسی به تنظیمات پروژه کافی است به آیکون  کنار تصویر اعضا و یا  علامت  در قسمت بالا سمت چپ مراجعه نمایید.

 

 

در بخش تنظیمات پروژه امکان اضافه نمودن عضو جدید، نوتیفیکیشن، آرشیو پروژه و تنظیمات پیشرفته (ویژه نسخه سازمانی) دسترسی خواهید داشت. همچنین در قسمت پایین تنظیمات قابلیت تغییر سمت اعضا به مدیر نیز وجود دارد

 

 

نکته: در میزیتو مفهومی بنام حذف پروژه وجود ندارد. در حقیقت هر پروژه، یک سند در شرکت و یا سازمان است به همین دلیل در میزیتو صرفا امکان آرشیو پروژه، آن هم در صورت تکمیل تمامی وظایف اعضای پروژه وجود دارد. در صورت حذف یک پروژه امکان بازگرداندن پروژه فقط برای صاحب میزکار وجود خواهد داشت که در بخش تنظیمات > مجوزها وجود دارد.

 

۲- نمودارهای یک پروژه

* نمودار خطی وضعیت کلی پروژه

* نمودار دایره‌ای کارهای من ( کلیه وظایف محول شده به من)

* نمودار دایره‌ای کارهای دیگران (کلیه وظایف ایجاد شدهبرای دیگران)

 

۳- بخش وظایف پروژه:

در بخش وظایف پروژه، وظایفی که در پروژه در جریان است نمایش داده می‌شود. امکان فیلتر این وظایف بر اساس وظایف انجام شده، انجام نشده، کارهای من، کارهای دیگران، کارهای دارای زمان، کارهای دارای تاخیر و کارهای بدون زمان وجود دارد.

 

 

۴- بورد پروژه:

بورد پروژه در حقیقت امکانی برای دسته بندی بهتر و مدیریت صحیح‌تر وظایف یک پروژه است. در بخش بورد پروژه شما می‌توانید با کلیک بر روی یک دسته‌بندی جدید از بین گزینه‌های "ایجاد لیست‌ها بر اساس الگو"‌ یک گزینه را انتخاب و یا روش دلخواه خود را مشخص نمایید و در دسته‌بندی بوجود آمده وظایف خود را با امکان جابجایی بین ستون‌ها تقسیم کنید.

 

 

تنظیمات پروژه پیشرفته ( نسخه سازمانی):

با ورود به بخش تنظیمات پروژه در نسخه سازمانی، دکمه تنظیمات پروژه پیشرفته برای شما نمایش داده خواهد شد. با کلیک بر روی این دکمه شما وارد قسمت تنظیمات پروژه خواهید شد.

قسمت‌هایی که قابلیت تنظیمات در این بخش را دارند:

 

 

در این بخش شما قادر خواهید بود دسترسی برای ایجاد وظیفه را محدود به افراد منتخب خود نمایید. بدیهی است که افرادی که در این بخش اضافه نگردند قادر به ایجاد وظیفه نخواهند بود.

در این قسمت می‌توانید مشخص نمایید که امکان ویرایش و اصلاح وظایف صرفا توسط میدران انجام شود و یا اعضا هم قادر به ویرایش باشند.

در پروژه معمولی افراد قادر خواهند بود زمان انجام وظیفه را تعویق و به زمان دیگری موکول نمایند اما در این قسمت و در پروژه  پیشرفته می‌توان این امکان را محدود کرد و امکان تعویق و تغییر زمان انجام کار را از اعضای میزکار گرفت.

وزن وظیفه در حقیقت مفهومی عددی است که به وظیفه الصاق میگردد. برای توضیح بیشتر مراجعه نمایید به مفهوم وزن وظیفه در بخش وظایف

این گزینه غیر فعال باشد: در این حالت صورتجلسه به صورت عادی ایجاد می‌گردد

این گزینه فعال باشد: در این حالت صورتجلسه به صورت پیشرفته ایجاد می‌گردد. برای توضیحات صورتجلسه پیشرفته مراجعه نمایید به بخش پروژه / صورتجلسه

 

ایجاد پروژه جدید

فیلم آموزشی معرفی بورد پروژه