راهنمای میزیتو داشبورد داشبورد
داشبورد

پس از ورود به میزِکار، اولین صفحه‌ای که با آن مواجه می‌شوید صفحه داشبورد است.

دسترسی به صفحه داشبورد از طریق نوار عمودی سمت راست و با کلیک بر روی « داشبورد » امکان پذیر است.

به طور کلی در این صفحه امکان مشاهده اتفاقاتی که در میزِکار‌های مربوط به شما می‌افتد، وجود دارد.

 

 

در ذیل بخش میزِکار شما، اطلاعات مربوط به میزِکار فعال قابل مشاهده است:

- اعضای میزِکار و وضعیت آنلاین بودن آن‌ها

- پیام‌های جدید ارسال شده برای شما

- اطلاعات مرتبط با وظایف از قبیل کار‌های امروز، کارهای دارای تأخیر، کارهای دارای زمان و کارهای بدون زمان

- نامه‌های جدید ارسال شده برای شما

- پیام‌های جدید موجود در پرونده مشتریان

همچنین در ذیل بخش سایر میزِکارهای شما، اطلاعات مربوط به سایر میزِکارها قابل مشاهده است.

 

 

در این بخش با کلیک بر روی کارت ایجاد میزِکار جدید، پنجره‌ای با همین عنوان باز می‌شود که در آن با وارد کردن نام تیم یا شرکت، نام همکاران و شماره همراه آن‌ها و فشردن دکمه ایجاد میزِکار جدید، دعوت‌نامه برای همکاران ارسال می‌گردد و میزِکار جدید شما نیز ایجاد می‌شود.

نکته: ایجاد میزِکار جدید منوط به خرید میزِکار جدید است؛ بدین معنا که در میزیتو هزینه‌هایی که از طرف شما بابت دریافت سرویس‌های میزیتو پرداخت شده است به ازای استفاده از یک میزِکار(محیط کاری) است و برای ایجاد میزِکار جدید، باید هزینه‌های لازمه را پرداخت نمایید.

 

تنظیمات پروفایل

آشنایی با مفهوم پروژه