ثبت‌نام

 

ثبت‌نام در میزیتو به دو صورت ثبت‌نام عادی و ثبت‌نام از طریق دعوتنامه ممکن است

  • ثبت‌نام عادی:

    شما می‌توانید از طریق لینک ثبت‌نام، وارد مراحل ثبت‌نام در میزیتو شوید.

در صفحه ثبت‌نام، شما امکان ثبت‌نام از طریق شماره تلفن همراه را دارید. ابتدا شماره همراه خود را در بخش مشخص شده وارد کنید و سپس دکمه  درخواست کد فعال‌سازی را بفشارید.

 

 

پس از دریافت کد فعال‌سازی از طریق پیامک، آن را در کادر مشخص شده وارد نمایید و دکمه بررسی کد فعال‌سازی را بفشارید.

 

 

در صورتی که کد فعال‌سازی منقضی شد و یا آن را دریافت نکردید، دکمه  «درخواست مجدد»  را فشار دهید.

 

حال میزِکار شما آماده است، تنها با ورود اطلاعات اولیه خود در کادرهای مشخص شده - شامل نام، نام خانوادگی، نام تیم یا شرکت، انتخاب کلمه عبور و تکرار آن - و فشردن دکمه  تأیید  می‌توانید به میزِکار خود وارد شوید.

 

 

پس از تایید در صفحه باز شده می‌توانید هر تعداد از همکاران خود را معرفی کنید تا با فشردن دکمه  ورود به میزیتو  وارد میزِکار خود شوید و نیز دعوت‌نامه ورود به سیستم برای همکارانتان ارسال گردد.

 

این مرحله اختیاری است و شما می‌توانید با فشردن دکمه  «بعدا همکارانم را معرفی می‌کنم»  وارد میزِکار خود شوید.

 

 

 

  •  ثبت‌نام از طریق دعوتنامه:

در صورتی که فردی دیگر، شما را به میزیتو و تیم خود دعوت کرده باشد، این امر از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک ارسال شده، وارد مراحل ثبت‌نام شوید.

در پنجره باز شده، اطلاعات خود را از جمله نام، نام خانوادگی، کلمه عبور و تکرار آن وارد کنید و با فشردن دکمه تأیید، وارد میزِکار خود شوید.

 

 

پس از ورود به میزِکار خود، پیامی حاوی دعوت شما به تیم مورد نظر نمایان می‌شود که با پذیرفتن آن، به تیم مورد نظر خواهید پیوست.

آشنایی اولیه

لینک این راهنما کپی شد!