آشنایی اولیه

در این راهنما قصد داریم تمامی مراحل استفاده از میزیتو را شامل ثبت‌نام، ورود، ساخت میزِکار و دعوت اعضا تا کار با سرویس‌ها و قسمت‌های مختلف سیستم اعم از گفتگو، وظایف، نامه‌ها، یادداشت‌ها، پرونده مشتریان و مانیتورینگ تیم به شما آموزش دهیم.

اگر آماده‌اید شروع کنیم!

 

نکته

در این آموزش، شما می‌آموزید که:

  • چگونه تیم و پروژه‌های خود را مدیریت کنید
  • کار‌های تیمی خود را سامان دهید
  • ارتباطات خود را با مشتری نظم و ترتیب ببخشید

 

شروع کار

آشنایی اولیه
میزیتو یک ابزار کاملاً آسان و منحصر به فرد، جهت ارتباطات فردی، گروهی و سازمانی است که با فراهم آوردن امکانات مختلفی اعم از چت و گفتگو، مدیریت پروژه آنلاین، ایجاد و مدیریت وظایف، ارسال نامه و مکاتبات، ایجاد یادداشت، مدیریت مشتریان و مانیتورینگ تیم در یک سرویس، امکان مدیریت و کنترل سازمان‌ها، شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و تیم‌ها را بسیار ساده کرده است.

 

 

بخش‌های مختلف سیستم عبارتند از:

داشبورد: مشاهده آخرین وضعیت میزِکارهای شما در یک نگاه، شامل آخرین پیام‌ها و نامه‌ها، وظایف روز و یا دارای تأخیر و نیز جابجایی میان محیط‌های کاری.


میزِکار: شما می‌توانید تیم‌های مختلف خود را در قالب میزِکارهای متفاوت و جدا از هم ایجاد نمایید. اعضایی که در هر میزِکار حضور دارند می‌توانند به راحتی به یکدیگر جهت انجام کارها دسترسی داشته باشند.


گفتگو: چت و گفتگو به صورت شخصی و گروهی امکان ارسال انواع فایل‌ها و عکس‌ها هنگام چت

 

مدیریت پروژه: امور شرکت را در قالب پروژه تعریف کنید و اعضای مخصوص همان پروژه را اضافه کنید و وظایف را میان افراد تقسیم کنید


وظایف: تعریف وظیفه برای خود و افراد داخل تیم و همچنین تعیین زمان، یادآوری و دسته‌بندی مرتبط با وظیفه.


نامه‌ها: ایجاد و ارسال نامه با امکان پیوست فایل و عکس، گفتگو پیرامون نامه و ارجاع نامه به افراد دیگر داخل تیم.


یادداشت‌ها: ایجاد یادداشت شخصی با امکان ایجاد چک‌لیست و نیز استفاده از برچسب و رنگ‌های مختلف بر روی هر یادداشت.


پرونده مشتریان: وارد کردن اطلاعات هر مشتری و گفتگو پیرامون مشتری، ایجاد صورتجلسه الکترونیکی و نیز استفاده از برچسب برای مشتریان.


مانیتورینگ تیم: مشاهده وضعیت کلی کارهای انجام شده و سرویس‌های استفاده شده در تیم به تفکیک اعضا و به طور کلی دریافت آمار و گزارشات دقیق در رابطه با پیشرفت کارها.

 

ثبت‌نام

لینک این راهنما کپی شد!